مرزهای مشترک

متن مرتبط با «وحشی» در سایت مرزهای مشترک نوشته شده است

درود بر انسانِ وحشی

  • نیلوبلاگ

    بابا، آنارشیست بود. من، ضدِّ او بودم. اما، علی (علیهالسلام)، لحظهی ملاقاتِ من و او بود. تنها لحظهی پایدارِ ما. به قولِ نیچه: درود بر چنان جانِ وحشی، نیک، آزاد و طوفانی که بر مردابها و محنتها چنان میرقصد که بر روی چمن. بخوانید...

    ادامه مطلب