تا همین یک ماهِ پیش، تجربه ی دوست داشتنِ کسی برایم مثل جنگی بوده که در آن بیش از آنکه طرفِ عشق بوده باشم، طرفِ غرور و آرمانم بوده ام. در هر دو تجربه ی نوجوانی و جوانی من دقیقاً کسی بوده ام که با انتخاب اش معاشقه می کند نه معشوق اش! این بار اگرچه مقدماتِ مسأله از دوتاییِ عشق و آرمان خالی است، اما شگفت که نتیجه همان است. در من هیجان و شوری نفس می کشد که تنها با آویختن به انتخابِ آرمان آرام می گیرد.
پی نوشت: قرعه, ی بارِ, امانت, به نامِ, ما افتاده است حتی اگر دیوانه, باشیم؛ چه رسد که امین هم باشی!
مرزهای مشترک...ما را در سایت مرزهای مشترک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 252